Reflexní masáž

Reflexologie nohy je nesmírně účinná forma terapeutické masáže chodidel. Naše chodidla totiž představují dokonalou mapu celého těla. Terapií reflexních zón tedy vytváříme základní předpoklady k prevenci a léčbě mnoha nemocí. Její pomocí lze totiž najít skutečné příčiny nemocí či odhalit oslabení orgánů ještě dříve, než nemoc propukne. Stlačováním a hlazením příslušných bodů na chodidle, dokážeme nejen ovlivňovat vnitřní orgány, ale i ulevit od bolesti, uvolnit nahromaděné napětí, rozproudit tok energie v těle a celkově tak navodit pocit uvolnění a dokonalé harmonie těla. Touto šetrnou a účinnou technikou tedy přispíváme k obnovení tělesné i duševní rovnováhy a aktivujeme přirozené léčebné síly organismu.

Vhodné pro každého, kdo se potřebuje uvolnit, relaxovat, vypnout z každodenního stresu, u krčních blokád a bolestí hlavy s tím spojených.

Navozuje relaxaci a snižuje celkové napětí, podporuje vnitřní rovnováhu, zmírňuje bolest.

Kontraindikace:

• zánětlivá a plísňová onemocnění kůže nohou
  • horečnatá onemocnění
  • onkologická onemocnění
  • těhotenství
  • trombóza hlubokých žil
  • po pooperačním stavu, po transplantaci orgánů
  • při řídnutí kostí, artritidě, dně
  • při užívání léků na poruchu činnosti štítné žlázy, na cukrovku, hypertenzi (vysoký TK) nebo na epilepsii
  • Krémové vosky Lycon

Přijďte vyzkoušet naši novinku – Australské krémové vosky Lycon, budete mít sametově hladkou pokožku bez chloupků. LYCON je světovým lídrem

• APTOS – Niťový lifting obličeje