Medová detoxikační masáž

Medová masáž je speciální masážní technikou, při které ležíte na břiše. Masér Vám záda potře voňavým tekutým medem a poté ho speciální technikou vmasíruje do těla. Díky výživným látkám obsaženým v medu a technice masážních pohybů dochází k vyplavování toxinů – škodlivých látek, které se za dlouhou dobu nahromadily v těle klienta a trvale oslabují jeho imunitu.

Detoxikační masáž medem velmi účinně působí proti rozvinutým nemocem, lze ji však aplikovat i při zvládání stresu, chronických chorob, opotřebování věkem, při jarních očistných kúrách.

Při masáži medem dochází k odstraňování toxinů až z hloubi těla a ty potom „vyplavou„ na povrch kůže a jsou zcela zřetelně rozpoznatelné od medu. Odstraňuje usazeniny a všechny jedy z životního prostředí, potravin a léků, které si tělo nahromadilo ve svých tkáních v průběhu života. Jsou z těla pohybem ruky doslova vysávány.

Medová masáž se doporučuje také lidem, kteří trpí nemocemi kloubů nebo revmatismem. Je účinná jako prostředek k oživení organismu vyčerpaného stresem a nezdravým životním stylem. Pomůže Vám při potížích s nespavostí, bolestmi hlavy nebo trávícími obtížemi.

Účinek: detoxikační účinky, stimulace činnosti vnitřních orgánů, silné oživení celého organismu při vyčerpání a slabosti v důsledku stresu, stáří nebo onemocnění, při napětích, nervových poruchách a stavech neklidu. Uklidňuje.

Kontraindikace: alergie na med, oblasti otevřených ran, poškození pokožky, ekzémy nebo vyrážky, tumory, žaludeční vředy a krvácení žaludku, vysoký nitrooční tlak, trombózy, infekční choroby, horečnatá onemocnění, akutní zánětlivá onemocnění.

Upozorňujeme, že medová masáž silně prokrvuje pokožku.