Indická antistresová masáž hlavy a šíje

Tradiční indická masáž hlavy se praktikuje v Indii jako součást ájurvédského učení a je známá více než tisíc let. Ve své domovské zemi je součástí každodenního života.

Indická masáž hlavy je jemné, léčivé ošetření hlavy, krku, ramen a horní části paží. Odstraňuje každodenní stres, bolesti hlavy a očí, napětí v ramenou, v krku a šíji, zlepšuje kvalitu vlasů, navozuje pocit duševní pohody a celkově fyzicky i psychicky harmonizuje organismus.

Účinek: uvolnění napětí v klíčových oblastech, úleva od bolesti, odblokování životní energie, znovuobnovení kloubní pohyblivosti krku a ramen, zmírnění očního napětí, pomoc při bolestech hlavy a migrény, povzbuzení krevního oběhu, zlepšení cirkulace krve ve ztuhlých svalech, podpora činnosti nervového systému, stimulace oběhového a lymfatického systému, zlepšení funkce imunitního systému, povolení svalstva vlasové pokožky hlavy, povzbuzení růstu vlasů, zlepšení jejich kvality, odstranění poruch spánku a nespavosti, zlepšení koncentrace …

Indická masáž má vliv nejen na fyzickou, ale současně i na mentální úroveň. Pomáhá zvládat psychickou únavu, podrážděnost, odstraňuje emocionální stres a napětí, zbavuje úzkosti, deprese.

Kontraindikace: infekční onemocnění, horečka, místní infekce nebo zánět, při poranění nebo těsně po operaci, nehodě nebo úrazu, nádorové onemocnění, epilepsie, lupénka

• Krémové vosky Lycon

Přijďte vyzkoušet naši novinku – Australské krémové vosky Lycon, budete mít sametově hladkou pokožku bez chloupků. LYCON je světovým lídrem

• APTOS – Niťový lifting obličeje